Thursday, October 2, 2008

Happy Birthday To ME...!!!

Assalamualaikum n Salam Sejahtera…

Ok la.. hari ni adalah hari kedua syawal. Kemeriahan hari raye masih terase. Sehingga ada yang terlupa pada tarikh2 penting dalam hidup kita.. hahahahhaa..

Kenape aku cakap mcm tu….sbb 2/10 adalah hari jadi aku. Aku pon boleh lupe ngn hari jadi aku sbb terlalu merasai kemeriahan hari raye ni.. hahahahha..



Mane Kad Birthday Aku..??!! (hehehhe.. gurau je la)


Aku perasan pon.. sbb aku dapat mesg dari ex-roomate @ kawan @ senior TiPD aku. Hehehe.. Dier la orng yg terawal yg wish birthday aku. Thanks Fazri @ jep… thanks a lo.. aku terharu sgt. Hp aku dah kene barred la.. x leh nk reply mssg ko. Hehe

So.. sehingga la entri ni di issue.. cume ade 3 orng je yg sms kat aku. It’s ok.. aku fhm.. sbb masih dalam kemeriahan raye kan.. btw.. thanks to Azri coz ingt lagi kat aku.. wpn dah lame kite x jumpe. Sheng.. tnaks juge.. aku pn x sangke yg ko tau aku punye birthday aku.. heheheh.

Bg aku.. wish ke x.. x penting, Yang penting korang2 sume sentiase mendoakan kebahagian aku.. insya’allah.. Aminn…

Pepon.. SELAMAT HARI RAYA ok.. n Selamat Hari Jadi AKU…



Sedap la KEK ni.. ermm.. yummy...


Selamat Hari Jadi,
Selamat Hari Jadi,
Selamat Hari Jadi AKU..
Selamat Hari Jadi….

Happy Birthday To Me,
Happy Birthday To ME,
Happy Birthday To Myself..
Happy Birthday to Me..

Allah Selamatkan Saya,
Allah Selamatkan Saya,
Allah Selamatkan Diri saya,
Allah Selamatkan Saya..

p/s: Nyanyi ramai2 ye... ehehhe



OK.. bleh potong kek... Woooiitt.. mne pisau nih..!!!

5 comments:

eleza737 said...

huhuhuh.. heppy birthday bee ;)

sEapUt "c@ said...

kalau aku nyayi lagu beday same cam lirik ko tuh, aku nyayikan utk aku sendirik.. (perkataan "saya dan aku") ekeke..

nway, camat hari jadi bro...
mkn ketupat sedap woo...
burp.. ekeke...

Aku Insan Biasa said...

tq.. tq... thanks a lot.. heheh... ala cpot.. mcm la aku x mkn ketupat.. huhuhuuh

Zunaidi Dali Great Eastern said...

why x bls my sms???????????????

:(

Beskal Chap Ayam-CUBE said...

dah besar kan