Thursday, August 14, 2008

I'M Back!! + Undian.... plizz...

ello sume... kepade peminat2 setia aku.. "pekaba?!" huh.. lame sangat tak update blog nih.. ade la dalam sebulan lebih kot.. sori la sesangat.. bz sangat la.. mmm.. siap ade yg mssg kat aku..
Peminat setia TerimalahSeadanya
"bile nk update blog.. saya peminat setia blog terimalahseadanya.blogspot.com !!"


ade jugak yg cakap macam ni...

" hidup saya tertekan kalo tak bace terimalahseadanya.blogspot.com.... so.. plizzz.. update!!"

paling tak tahan.. ade yang sanggup buat tunjuk perasaan.. siap anta memorandum mendesak aku untuk update blog ni..terharu sangat.. thanks la.. kpd mereka yg support.. hahahahahahha

"Kami akan terus menyokong terimalahseadanya.blogspot.com..!!"

Sokongan padu dari TerimalahSeadanya Fan Club

so.. pade peminat setia... terimalahseadanya.blogsopot.com... i'm officially announce... that.. I'm back....!!!! hahahahaha.. (berangan plak... hahahaha). so.. aku mintak maaf la bebanyak.. sebab tak reti nak update blog yang dah bersawang ni... huh..

ade ke patut.. ade bloger ni kutuk2 aku punye blog.. ckp blog aku ni tak best la, bersawang la... itu la.. ini la.. huh! geram betol aku.. so.. aku terus je update nih.. huhu.. bagi sume puas hati!! btw.. pade bloger tu.. ko ingat blog ko best ke... borink ade la.. cite pasal IKEA la.. bilik messy la.. WTF..!!! (alamak.. aku tercarut kat dier la.. hahahaha.. larikkkk!!!!)


ok la.. untuk kali ini... aku sendiri pon tak tau nak update pasal ape.. sebab aku banyak idea.. tp malas nk taip.. hahahahaha.. oleh itu.. hari ni.. sempena Pilihan Raya Kecil di Permatang Pauh ni... aku nk sume yang bace blog aku ni... vote topik yang korang rasekan menarik ok.


So... inilah antare topik2 yang menarik dan hebat itu... ok. so.. korang2 di luar sane... silalah vote topik yang menarik dan habat ini.. hahahaha.. ok


1. Dr. Love : Break up..?! ape yg patut anda lakukan... (hahaha... majalah Wanita sangat!!)

2. Berbentuk Ilmiah skit la..." Blaja untuk keje ke.. blaja untk tunjuk2 ke.. untuk kepuasan?"
3. Mr. Semak.. (bush katenye.. hahahha) : Anwar vs Najib.. ( siape di sebalik tabir 2-2 kes ni?!)
4. Terjah!! : Suasana n layanan Yang "MENARIK" di pejabat kerajaan!! (geram aku!)

5. Lain-Lain : Sila nyatakan _______________________. (hahahaha.. mcm isi form plak!)

ok.. korang2 sume.. buat la keputusan dengan bijak... ok. Bende ni yang akan menentukan mase depan korang sume... hahahahahha....

care-care mengundi... anta je kat comment.. pastu terus tulih nombor atau topik yg dikehendaki.ok.

so.. Selamat Mengundi!!!!


Get your own Poll!


6 comments:

Zunaidi Dali Great Eastern said...

welcome back!!!


ye ye...KASI GEGARRR!!!

Boyz said...

hehhee...wow...kena laha..terus jadik pengomen pertama..hehhee...(cabot!!)...

btw, aku vote for tajuk ke 5 iaitu lain-lain(sila nyatakan..)

ok...aku nak ko wat cover tentang jerawat boleh tak? muka aku sekarang ni naik jerawat...abis itam muka aku...

sekian....

Boyz said...

memula ryzal...wat entri ala2 mintak pandangan kan....pastu ko kan....erm...lepas nih mesti orang cakap aku yang tiru korangkan....erm...eh..tapi kenapa aku nye posting tuh dah lepas lama giler...hehehhe...

Zunaidi Dali Great Eastern said...

sedap nye...

takpe takpe.. ur blog suke ati u la...

Boyz said...

susahnye bebudak yang takde chat box ni....erm..BTW, YOU HAVE BEEN TAGGED!!! GO TO MY BLOG...

Rizal Hashim said...

Bee, bley ke citer pasal politik kat c ni? Salah ckp kna bom plak...tpi nak no.3 bley...lagi2 pasal permatang pauh and uitm demonstrasi