Friday, June 13, 2008

Hanya Sandiwara...

Setelah sekian lama aku berikan Keabadian Cintaku pada mu dengan penuh Ketulusan Hati, kini kau akhiri dengan Perpisahan yang amat menyakitkan. Tidak kah kau mengingati.. hanya Lelaki Ini yang sanggup bekorban Semua Untukmu.

Kini, kau kembali setelah kau Tinggalkan Aku. Mungkin bagimu aku Hanya Milikmu. Dahulu.. kau adalah Teman Terulung bagiku dan juga Kau Bunga Cintaku. Setelah segalanya berlalu, Jangan Pernah Lagi kau mengharapkan cinta dariku.

Aku Tak Lelah mencari Bidadari menggantikan cintaku yang telah hilang kerana aku tahu "I'm The Lucky One"…

Ini semuanya HANYA SANDIWARA dunia...





Hanya Sandiwara - Riz

Terganggu pagi minggu ku
Melihat kekasih lama
Di muka pintu oh…oh…oh
Keliru daku keliru
Kenapa dia datang Mencari aku

Dapat aku rasakan
Seperti ada yang tak kena
Pada dirinya oh…oh…oh
Dan sudah ku jangkakan
Dia datang Menagih cinta yang lama

Cukup sekali kau persendakan
harapanku yang luhur pada mu
Tiada apa lagi
Yang tinggal kini
Hanyalah kenangan duka saja oh…oh…oh

Dulu Daku hanya sandaran
Merawat kedukaan
Ketika lara mencengkam sanubarinya
Pernah menguris hatiku
Mencabar emosiku
Seperti diri ini tidak punya harga

Puas aku bersabar
Mengharap dia kan berubah
Rupanya itu hanyaSandiwara saja

Pergilah dikau pergi
Ku tak memerlukanmu
Biarkan saja ku cari cinta yang lain

2 comments:

Boyz said...

lagu dia nih aku tak paham sgt...melodi dia cam plik..

LaraSuffi said...

wahhhh sume ayaty2 tue tajuk lagu anuar zain kan...
hmmmm hehehe unikz... bguzz skali yaaa!! hmmmm rizzzz agak2 leh ganti anuar zain x??
lirik lagu tue penuh makne tue..
hanye org2 tertentu je leh fahmmm