Sunday, June 15, 2008

Intro...

Setelah posting 2 topik iaitu "Hanya Kau Yang Mampu" dan "Hanya Sandiwara"... Aku nak tulis sesuatu yang agak biasa (aku insan biase la katekan.. hahaha) iaitu aku nak intro pasal aku dan kenape aku nak jadi blogger.


Aku biase2 je.. bukan artis bukan lawyer.. bukan engineer.. Aku mcm korang la.. biase2 je. Tak ade ape yang menarik sgt pon. huh!! Cume ikot2 je.. Orang bukak blog.. aku pn nk bukak blog gak. nanti orng ckp.. tak up-to-date plak. Huhuhu... Aku cbe la rajinkan diri aku utk tulis kat blog ni..


Mungkin aku akn tulis pasal Muzik (mcm 2 posting sblm ni) ke.. pasal politik ke.. isu semase ke.. pasal diri sendiri ke... APe2 je la.. yang aku suke nk tulis kat sini. Hahahahaha... btw.. ape yang akan aku tulis ni.. cume pandangan peribadi je.. kalo ade ape2 fact dalam posting aku ni.. aku akan make sure.. aku akan mention source fact tu ok.


harap2 korang bleh enjoy ngan ape yang akn tulis ni nnt. ok.


Ape2 pon.. pade sesiape yg jenguk2 kat site ni.. thanks a lot ok. jgn lupe komen skali.. hehehhe..


c ya.. Bye..


3 comments:

Anonymous said...

huhu.. tak sangka adik aku ni nak jugak jadi blogger...
aku rasa dia ni bukan insan biasa2 jer.. luar biasa la..
haha.. makhluk asing..

Aku Insan Biasa said...

kurang asam.. sabo je la...

rohayaroy said...

ye bee... bagus tu.. akak akan cuba luangkan masa jenguk bee nye blog k... don worry best gak baca blog bee ni.. hehehehe