Tuesday, September 9, 2008

Majlis Berbuka Puasa Anjuran Riz FC


Assalamualaikum dan salam sejahtera (kepada yg bukan islam)... ok la.. Dalam diam-diam.. dalam sedar tak sedar.. tup.. tup.. dah lepas seminggu kite puase... alhamdulillah... Sernk sgt kat bulan pose ni.. byk makanan n juadah... tak lupe jg ngn majlis2 berbuke puase. Ok la.. aritu aku ade attend satu majlis berbuke pose anjuran riz fc.. so.. aku nk cite skit la pasal majlis tu.

Credit tu kak H.. for the buku aturcara

So.. majlis tersebut telah berlangsung lah dgn jayanya pada 7 September 2008 lepas di Kelab Golf Sri Selangor. Btw.. bgus sgt la majlis ni diadekan sbb dalam mase yg same... kite beramal.. jemput anak-anak yatim dari Pertubuhan Rumah Amal Cahaya Tengku Ampuan Rahimah atau lebih dikenali sbagai RACTAR.

Mereka sempat bergambar bersama Riz dan Didiy

Majlis ni telah dianjurkan oleh Riz Fc atau name lain PEPARI n name glamernye adalah.. RIZ ANGELS.. walaupon aku ni bukanlah angel... sbb aku ni manusia biase... aku tetap join majlis ni.

mule-mule.. aku hampir2 mengencelkan untuk dtg kat mjlis ni pada saat2 akhir disebabkan masalah2 yg agak peribadi.. tetapi atas toleransi oleh parents n famili aku... akhirnye aku berjaye la datg ke majlis ni... dgn kwn baik aku.. iaitu... Boy.. (hanya aku)

So.. memule agak dalam dilema la.. xtau nk pakai bju ape... wpn telah diberitahu... wajib pkai bju melayu. Disebabkan aku xde bju melayu satu set.. aku cadng nk pkai bju kemeje itam je.. seng skit. last2 min... akhirnye.. Boy berjaye meyakinkan aku... utk aku pkai bju melayu.. wpn bukan satu set. Thanks boy...

Ape2 pon.. makanan kat situ sangat meriah.. hingga mereka2 semua terlupa untuk makan nasi! hahahahha.. kalo x caye.. tanye kat boy... ahaks.. sbb dier pon x makan nasik!

antare makanan yg ade mse tu adelah.. Ayam panggang.. lembu panggang.. kambing panggang.. sate.. kuew tiau goreng.. mee goreng.. murtabak mini.. kuih muih.. kek.. ais krim.. nasik kawah.. nasik putih.. ade 7 main dishes... (aku x ingt amende).. laksa.. etc la..

air ade root beer.. laici.. sirap.. bandung... abc.. n etc.. huh.. (sume pic makanan bleh refer kat boy's blog ok.. klik je kat sini.. )

mase makan aritu. orng sume just serbu sate.. yg panggang2.. kuew tiua n mee goreng. yg lain2 orng x tgk sgt. huhuhu.. tu yg ade smpai x makan nasik tu... hahahha..

so.. lepas berbuka dgn sebijik kurma.. (lauk2 lain ade kt atas meje dah).. aku n boy pon g merokok... pastu cucui muke... pastu smbng buke.. hahahahhahah... n menikmatipersembahan dari anak yatim dari RACTAR, pastu nyanyian dari RIZ (lagu Hanya Sandiwara) n persembahan dari didi (lagu saat n biarlah bulan bicara)

Persembahan daripada anak2 yatim RACTAR

Nyanyian didiy

Persembahan Riz

Ape2 pon.. aku sernk n njoy ngn majlis tu.. tambahan dgn gelagat famili yg dok semeje ngn kiteorng nih.. penuh ngn karekter.. (kak yati... famili kak yati.. kool la... sporting abess..) terase famili kak yati tu... sbgai famili kiteorng gak.. hakhakhak...



kak yati's famili


so.. sempat la aku bergambar ngn diorng2 tu.. termasok la ngn didi n riz skali... hehehe.. lepas huha..hu ha.... aku ngn boy pon balik la... dalam kol 10.15mlm bru bertolak balik ke shah alam. lepas lepak2 di restoren dawood.. baru la aku balik ke putrajaya. hahhaha...


Aku n Riz...


Aku n didiy


hari yang indah... untuk aku.. sbb dpt jumpe members of riz fc.... thanks a lot kepade mereka2 yg terlibat secara langsung n secare tak langsung... congrats...