Thursday, September 18, 2008

This award goes to....

Ello.. wazzup.. wazzap... hurmm.. korang ingat lagik tak yg aku cakap aku x suke mende2 yg tagged2 nih. (ingt kan..). So, kali ni aku terpakse la buat mende tu lagik... tapi kali ni spesel.. that's why la aku x kesah. (untuk kali ni je..)... so.. rupe2 nye.. aku telah di awardkan (tagged sbnrnye tu...) dgn award yg paling bermakne dalam kerier aku sbgai blogger nih.. (hahahahahah...)


So.. award ini telah disampaikan oleh... Boy (hanya aku).. thanks... (dgn nada yg ikhlas ye)

so.. award yg aku dpt adalah :




Brilliant weblog 2008



~ aku dapat anugerah ni sebab konsep yang aku ketengahkan lebih kepada pekara2 yang memberangsangkan minda . Antare entri2 yang mendapat penghargaan adalah entri Dr. Love kerane membantu mereka yang menghadapi masalah dalam bercinta. (hehehe... aku saje tambah)



Seterusnye......



Anugerah Blogger paling cun...




~ Anugerah yang ni plak.. aku dapat sbb blog ni kelihatan kemas dan berseri serta mesra alam. Selain itu, blog aku jugak... menekankan konsep2 modal insan yang tinggi. Dan sebab utama aku dipilih sebagai blogger paling cun sebab... aku berani meletakkan pics2 aku yg comey.. (wpn ade yg cakap muke aku menggerutu) it's ok.. anugerah ini membuktikan.. muke menggerutu tetap CUN.. wakakakaka....


dan anugerah yang terakhir....




Love Award....



~ bagi aku.. anugerah ni la yang palin bermakne. ini kerana.. anugerah ini... menghargai pengorbanan aku sebagai blogger yang mempunyai semangat cintakan negara yang tinggi.. serta melambangkan keikhlasan aku dalam memblogging ni.. thanks...


So.. aku nak ucapkan terime kasih bebanyak kepade mereka2 yg selalu membace blog aku ni.... dan mereke yang sentiase menyokong karier aku sebagai blogger.. (karier ke?? hahaha)


So.. aku nak pas mende ni kepade.... BESKAL CHAP AYAM... Good luck.. ok.


p/s: ayat2 diatas.. cume rekaan semate2 ok. jangan tertipoo... hahhahaha...


4 comments:

Zunaidi Dali Great Eastern said...

keep on berangan honey...

Aku Insan Biasa said...

hahahaha... sekali dua kala.. xpe kan...

Aku Insan Biasa said...
This comment has been removed by the author.
Boyz said...

erm... aku bagi satu award je ek....pulangkan balik lagik dua tuh...kureng hasam jawa jer..

btw, zaman moden nih sape yang tak dapat blogger award adalah amat kesian...so, u have to be like "so proud" to have that...sape yang tak dapat lagik...boleh terus berangan ek...kesian kan...