Wednesday, September 17, 2008

Tagged.. All in One.. (all sangat.. wakakaka..)

Ok.. arini aku akan pkai font lebih besar.. kenape?? hurmm.. wat2 x tau plak... sebab kite kan berada di bulan ramadan... so.. rmai la yg berpuase... n ramai la berase letey n bermate kuyu... so.. terpakse la aku pkai font yg lebey besar utk memudahkan mereke2 yg "berpuase" ni.. Alhamdulillah.. (orng laen pon pose gak ye.. hahahaha)





ngantok ke dik... naseb baik tulisan besar kan...



Ok ar.. sebelom aku teros merepek... aku nak bgtau la... arini aku nak buat entri pasal Tagged yang telah dikenekan ke atas aku.. huhuhu.. Thanks boy.. sbb tag aku.. (geram betoll!!)

So.. aku nk issue 2 tag skali... huhu... 2-2 dari dier... kalo aku tak issue.. nnt dier akn cakap... " u r the worst blogger...!!!" huhu.. geram btol aku kalo dgr ayt2 mcm tu... (hahahaha... aku x carot ko yek)


ok la... Very da 1st tag...

aku namekan tag ni sebagai... FIVE. Let start!!



What were you doing 5 years ago?

still blaja kat UiTM.. amik Dip je.. baru blaja nak kenal dunia.. (indahnye dunia...)


What were the 5 things on your to do list today?

*aku consider ari selase ek.. sbb skrng ni bru kol 12.40pagi (17/9)

-Upadate blog la... kalo x.. nnt kene maki!! (wakaka.. larikkk)

-Buke pose... Brupp.. Alhamdulillah... (aku buka dgn 2 biji kurma dan air kosong)
-Aku g KLIA... pekerje baru sampai..

-Jumpe Client kat subang...

-Beli nasik kerabu n aym percik kat SIDEK punye gerai... (sedap seh!!)


mane kurma ngn air kosong aku!!!??




What are 5 snacks that you enjoy?

-NIPS.... (teringat kat sentol TiPD dulu.. hurmm..)

-Cadbury... sume jenis ye... (kecuali.. black forest)

-Keropok Cap Keropok dan Pinggan... (keropok ni byk jual kat pasar payang terengganu)

-Putu Bambu... (boy suke sgt mende ni.. btw... tu snack jugak kan)

-Jajan Durian + jagung tu.. yg 20sen tu.. hihihi..



What are 5 jobs you've had?

- HR officer... (skrng ni la..)

-Jage lab komputer kat Kolej Perindu 1.. (thun 2005)

-Penari sambilan... (hakhakhak... buat show kat PKNS.. dpt la duit skit... 1st and last)

-Keja kat KFC.. (all department pernah masok.. kecuali cashier...)

-Jage Koperasi kat sekola dulu.... (hahahaha.. best giler)



5 people I want to Tag?? (hahaha.. padan muke..!!)


- ADIEdali.. (yang dulu tu.. ko x buat lagi kan!)

-Mr5zal.. (ala.. try skit je...)

-Mizi.. (ingt aku x tau ko dah ade blog.. at least mende ni bleh wat ko update blog ko!)

-Beskal Chap Ayam.... (hehehe... cube ar try)

-Sape2 yg nak buat gak.. bleh je... (ha.. ko yg tgh bace blog aku ni... na na na na.. u r tagged...)


-------------------------Sekian utk yg pertame..-------------------------


OK.. tag yg ke2 ni... pon same.. aku telah dikenekan oleh kawan baik aku sendiri.. huhuhuhu... (jgn pk dier jahat n terok ye.. dier sangat baik tau... wakakakka)

tag ni aku namekan sebagai... 7 All About Me.. (7AAM)

memule.. kene paste RULES dulu... huhuhu.. (macam2 la)


RULES:

* Link to your tagger and post these rules on your blog. (mmg kene buat kan..)


* Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.


* Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.


* Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog * (wajib ke.. ni yg maleh ni)


1st.. Orang cakap.. aku ni comey.. betol ke?? mcm x percaye je.. (kamu yg tgh bace blog aku ni... betol ke ha.. yg aku ni comey? (hahaha.. larik...)



betol x.. comey kan.. hakhakhak..



2nd .. Aku seorang yang pemalas... (puas ati korng!!!)



3rd.. Aku ni bodo.. blaja x tinggi.. bukn mcm kwn2 aku tu... Sume ade degree.. tul x boy! (wakakakka.. sempena nuzul quran)



4th.. Kalo boy suke warne ijau... aku Plak suke warne biru.. (tp xde la obses mcm kawan aku yg sorang tu)




5th.. Aku tak pernah bercinta dengan pompuan... ape tah lagi dgn laki... jauh sekali ye.. (hahahahahha)



6th.. yang ni bukan aku cakap ye.. kakak aku yg cakap... dier cakap aku ni pandai masak... (sbb aku masak lagi sedap dr dier.. hahahahha.. perasan plak)



7th.. pekare yg paling teruk yg pernah aku PK.. hahahaha.. perasan tahap gaban. Aku selalu rase yang Aizat AF5 tu adalah aku. hehe.. sorry aizat.. aku kuat perasan la.. tp sekrng dah tak dah.. sbb dier dah kurus.. tp kalo aku kurus gak.. aku akan sambung keperasanan aku tu.. huhuhu... jgn mrh!!




x same ke?? aku rase.. mcm same jek.. (perasan lagik.. larikk)


so.. orng yg telah di tagged adalah.. kamu2 yg tgh bace ni.. aku sure.. lebih dari 7 orng ni.. huhuuuhhu....


C ya.. pas ni.. NO MORE TAGGED2 ni... Borink betol!!



5 comments:

Aku Insan Biasa said...

to do list.. alamak.. aku dah salah.. hurmm.. lantak la ye... bace je.. jgn irau...

Zunaidi Dali Great Eastern said...

perlu ker layan 'tag2' nih?????

Anonymous said...

ish ish..
betul ek statement ko tu..
mcm ada yang salah je...
heheheh

Boyz said...

erm..cube tukar soklan kepada...tak perlu layan ke tagged2 nih?...ape jawapan nye...?

Faizal Ahmad said...

adoi..sampai skang aku x faham tag tu apa benda? apa fungsi benda tag tu bro..adoi,pening2.haha..

aku baru lagi join blog ni.banyak benda x tau.